Normark na targach Rybomania 2017 w Poznaniu

Przygotowania do tego projektu trwały ponad 3 miesiące. Targi Rybomania w Poznaniu to w sumie najważniejsza impreza targowa dla branży wędkarskiej, otwierająca sezon. Naszemu klientowi bardzo zależało na przygotowaniu działań, które zachęciłyby odwiedzających do zapoznania się z wieloma nowymi produktami. Nasze zadania skupiły się na wsparciu klienta w obszarze projektowania stoiska, wprowadziliśmy nowy element „basen do prezentacji przynęt” oraz duży okrągły stand do prezentacji przynęt karpiowych. Stoisko miało charakter otwarty, umożliwiający wchodzenie zwiedzającym z każdej strony. Skutecznym elementem poza basenem, okazały się ekrany, na których wyświetlane były filmy poradnikowe. Druga część naszych zadań to była obsługa mediów społecznościowych w tym transmisje na żywo, dokumentacja fotograficzna i video. Skupiliśmy się na tym by pokazać produkt i zainteresowanie jakim się cieszył w w czasie trwania targów. Stoisko odniosło zdecydowany sukces patrząc po ilości odwiedzających przez 3 dni trwania imprezy. Media społecznościowe wypadły bardzo dobrze, biorąc pod uwagę, że nie wspieraliśmy się płatnymi reklamami. Zasięg fan page naszego klienta  w ciągu tych 3 dni, wynosił średnio 26 tysięcy.

 

Facebook Normark Polska

 

 

Author: admin

Share This Post On